Imatges mapa turístic Morella

Descarregar Track del sender per GPS

PDF RUTES DE SENDERISME

DESCRIPCIÓ DEL SENDER

Aquest camí uneix el refugi de Pereroles amb el nucli urbà de la Pobleta. Per això va discorrent aigües avall pel Barranc de Torre Miró i d'Entrefort. Quan el segon arriba a la pista que uneix les localitats de la Pobleta i Herbers, puja per aquesta pista fins a les proximitats de la Pobleta, accedint-hi per un antic camí.

Comença prenent la pista de la pineda de Pereroles, que surt cap al nord des del refugi, però que abandonem ja al primer revolt. Hem d'accedir al Barranc de Torre Miró i creuar-lo de seguida discorrent a partir d'aquí, i sense arribar el seu eix, pel marge esquerre. Per aquí i fins a la Font de l'Orpinell, segueix un llarg tram de sender amb successius ascensos i descensos que salven petits barrancs, sempre en terreny boscós. Un ampli clar s'obre en arribar a la font, i l'orografia es torna més suau. El camí descendeix ara poc a poc i creua una pista. A partir d'aquest moment ascendeix fins a aconseguir una segona pista. Es pren a la dreta i, en descens, fins arribar al mateix llit costós del Barranc d'Entrefort, que el camí acaba tallant.

Aconseguida la pista comença l'ascens prenent-la a mà esquerra. Al principi salva un desnivell important amb un parell de revoltes de ferradura. Després se suavitza l'orografia. Sempre per la pista principal segueix per arribar al nou traçat de la N 232, vial que creua i, després, continua en paral·lel pel marge esquerre, segons el sentit de la marxa. Progressivament es va separant d'aquest i pujant fins a un punt alt pròxim a l'antic traçat de la N-232. Aquí comença el costerut i curt descens que condueix a la Pobleta.

Oficina de Turisme

Condicions legals

Crèdits

arc·estudi
Ajuntament de Morella Patronat Municipal Turisme de Morella asetmyco MORELLA COMUNITAT VALENCIANA UNIÓN EUROPEA L´oratge