Imatges mapa turístic Morella

Temps: 1 h 55'
Dificultat: mitja
Cartografía: 1:50000
Forcall 544 (29-21) - Morella 545 (30-21)

Entitat promotora:
Ajuntament de Morella

DOCUMENTS DEL SENDER

Track del sendero

PDF RUTES DE SENDERISME

Informació del sender

DESCRIPCIÓ DEL RECORREGUT:

Iniciem el recorregut des del coll del Canteret, on enllaça el PR-CV 116 Mas de Pereu. Fins aquí és possible accedir des de Morella seguint el GR-7 i després el PR-CV 116. Paral·lel a la carretera en direcció Cinctorres, surt un camí en descens i que ràpidament es transforma en sendera. Aquesta, deixa a l'esquerra un barranc, travessa l'altre barranc que desemboca al principal, i arriba a una pista que es deixa a l'esquerra. Després s'ha d'anar per la pista uns metres, la deixem a la dreta per prendre de cap nou una sendera i tornar a travessar un barranc.

Arribem a la pista d'asfalt del camí del Moll, la creuem i passem un portell per endinsar-nos en una zona on discorre una barranquera fins arribar a un camí que prenem a la dreta i que ens porta a la carretera CV 125 i la via pecuària de la Xumenera Alta. Seguim per la via i després d'1,7 km, tornem a prendre un camí a la dreta per anar en lleuger descens i després en ziga-zaga fins arribar a un portell que dóna accés a la carretera per l'altre portell. Creuem la CV-125 i baixem per la muntanya fins a tornar a creuar dues vegades més la carretera CV-125.

En descens cap a una pista que creuem, prenem direcció a la torre elèctrica, des d'on ens dirigim al llit del riu de Calders. El creuem i prenem una pista a l'esquerra per deixar el Mas de la Màquina a l'esquerra, fins arribar a la carretera CV-125. Passada la Caseta de Marcel·lí prenem un camí a la dreta. Una mica més endavant, aquest camí té trams empedrats. Deixem a la dreta el camí al ma de la Serra i camins als costats, per anar pel camí Vell de Morella i el camí ramader, camí del Plans, arribant així, entre murs, per aquest camí a Cinctorres, enllaç del PR-CV 118 i SL-CV 33, 34, 35 i 36.

Oficina de Turisme

Condicions legals

Crèdits

arc·estudi
Ajuntament de Morella Patronat Municipal Turisme de Morella asetmyco MORELLA COMUNITAT VALENCIANA UNIÓN EUROPEA L´oratge